logo FAQ

 

 
Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

Jesteśmy Domem Sprzedaży Wysyłkowej i prowadzimy sprzedaż tylko drogą wysyłkową.
 
Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszt dostawy przy wyborze płatności kartą kredytową i dostawy do Paczkomatu InPost to 8,90zł

Koszt dostawy przy wyborze płatności kartą kredytową i dostawy realizowanej przez Pocztę Polską (doręczenie lub odbiór w placówce) to 9,90zł 

Koszt dostawy za pobraniem pocztowym to 13,50zł
 
Jaki jest koszt przesyłki uzupełniającej?

Przesyłki uzupełniające są realizowane na koszt firmy bonprix.
 
Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dostawa towarów następuje w terminie 7-10 dni od chwili otrzymania zamówienia. W przypadku artykułów niedostępnych ich dostawa może być opóźniona o 3-4 tygodnie.
 
Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości korekty, np. zmiany rozmiaru, koloru lub dopisanie nowego artykułu.
 
Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Niestety nie jest możliwe łączenie zamówień.
 
W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Zmian adresowych Klient może dokonać telefonicznie, e-mailem, lub na swoim Koncie Klienta.
 
Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do bonprix na własny koszt łącznie z wypełnionym dokumentem zwrotu.
 
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.
 
Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia przez płatność kartą kredytową. W tym celu należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
 
Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości odzieży?

Można otrzymać rabat zostając członkiem Klubu. Prosimy zapoznać się z warunkami uczestnictwa w Klubie.
 
Czy jest możliwości otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Nie ma takiej możliwości, nie realizujemy zamówień terminowych.
 
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Nie ma możliwości wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego. Za odesłany towar Klient otrzymuje zwrot pieniędzy a następnie realizowane jest nowe zamówienie.
 
Czy mogę zamówić produkt wybrany z katalogu, jeśli ten nie wyświetla się na stronie?

Jeśli chwilowo nie ma danego produktu, rozmiaru czy koloru w sklepie internetowym a jest dostępny w katalogu można złożyć zamówienie wypełniając formularz zamówienia znajdujący się w górnym pasku na naszej stronie.
 
Czy mogę zamówić wybrany katalog?

Klient zamawiający katalog otrzymuje zawsze ten najbardziej aktualny Wszystkie jednak aktualne katalogi są dostępne w formie elektronicznej (katalog on-line).
 
Czy można wymienić jedną część kompletu np. na mniejszą?

Komplet stanowi nierozerwalną całość i nie można wymieniać jego poszczególnych elementów. Również przy reklamacji i zwrocie muszą być dostarczone wszystkie jego części.
 
W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro obsługi klienta pracuje w godzinach: Pn-pt 7.00 - 20.00, Sob. 8.00 - 19.00
 
Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.

Posiadanie loginu oraz hasła jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w naszym serwisie. Jeżeli nie posiadasz loginu oraz hasła, w celu złożenia zamówienia zarejestruj się w serwisie lub złóż zamówienie przez telefon.
 
Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła.

W celu dokonania rejestracji i otrzymania swojego loginu oraz hasła prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj: www..bonprix.pl/moje-konto/login
 
Czy przeprowadzone zakupy w serwisie bonprix są bezpieczne?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, loginów, haseł, itp.
 
Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku na www.bonprix.pl/moje-konto/login , postępuj według instukcji Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.
 
Jak rozliczane są bony i rabaty specjalne udzielone do zamówienia, w przypadku zwrotu towaru?

Udzielony do zamówienia kwotowy rabat specjalny rozliczany jest procentowo na każdy z zamówionych artykułów, więc w przypadku zwrotu, udzielony rabat procentowy zostanie odliczony od wartości katalogowej zwracanego towaru.
 
Program bonusowy PAYBACK

A. Jak zbierać punkty PAYBACK w sklepie bonprix.pl?
Możesz zbierać punkty za zakupy w sklepie internetowym bonprix.pl tylko wtedy gdy wejdziesz do naszego sklepu przez stronę: http://www2.payback.pl/sklepy-online/bon-prix
.
Wpisz numer swojej karty PAYBACK i kliknij „do sklepu”.
Za zrobione w ten sposób zakupy PAYBACK naliczy Ci punkty na Twoją kartę.
B. Ile punktów mogę zebrać poprzez zakupy w sklepie bonprix.pl?
Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym dostaniesz 1 punkt PAYBACK za każde wydane 2 zł (2zł = 1 punkt). Koszty przesyłki nie są przeliczane na punkty.
C. Czy punkty PAYBACK można również zbierać poprzez zamówienia pisemne i telefoniczne?
Nie, punkty PAYBACK można zbierać jedynie przez zakupy w naszym sklepie internetowym www.bonprix.pl (tylko wtedy gdy wejdziesz do naszego sklepu przez stronę: http://www2.payback.pl/sklepy-online/bon-prix- wpisz nr swojej karty PAYBACK i kliknij „do sklepu”).
D. Kiedy na mojej karcie PAYBACK będą widoczne zdobyte punkty?
Punkty PAYBACK są przypisane w okresie najpóźniej do 6 tygodni od dnia dokonania zakupu. W przypadku anulowania zamówienia, nieodebrania paczki lub zwrócenia towaru, punkty PAYBACK nie zostaną naliczone.
E. Na co mogę wymienić punkty PAYBACK?
Punkty PAYBACK możesz wymienić na ofertę przygotowaną przez poszczególnych partnerów programu. Zobacz listę nagród payback
F. Gdzie mogę zgłosić reklamację dotyczącą naliczenia punktów?
Bonprix nie ma możliwości naliczania punktów PAYBACK. Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio do organizatora programu, czyli firmy PAYBACK.
 
Zapłaciłam/-em kartą kredytową, w jakiej formie i kiedy otrzymam środki za zwracany towar?

Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą, zwrot środków za zwrócone towary nastąpi na rachunek, do którego przypisana jest karta. Środki zwracane są w terminie do 14 dni od otrzymania zwracanych towarów
 
W przypadku płatności kartą, na jak długo rezerwowane są środki na moim koncie?

Środki rezerwowane są maksymalnie na 28 dni
 
Zapłaciłam/-em kartą ,lecz paczka do mnie nie dotarła. Co teraz?

Paczki niedoręczone w terminie 14 dni wracają do nadawcy (bonprix). Po przyjęciu nieodebranej paczki, środki są zwracane na konto w terminie do 14 dni.
 
Co to są pliki Cookies?

Cookies (tzw. Ciasteczka) to małe pliki zapisywane w przeglądarce internetowej, które służą do rozpoznawania użytkownika kiedy wchodzi i porusza się po witrynie sklepu. 
Pliki Cookies dzielą się na sesyjne (związane z bieżącą sesją przeglądarki), terminowe (aktywne do określonego momentu) oraz obowiązujące do czasu usunięcia.