Warunki zakupów

Klient dokonujący zakupu otrzymuje bezpłatny katalog z nową ofertą handlową.

Zamówienia

Zamówienia przyjmujemy:

  • przez sklep internetowy www.bonprix.pl
  • telefonicznie: 42 649 49 49 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 20.00 i w soboty od 8.00 do 19.00.
  • faksem 42 649 28 49
  • pisemnie na karcie zamówienia dołączonej do katalogu: bonprix Sp. z o.o., skrytka pocztowa 2020, 90-959 Łódź.

Klient składając zamówienie przyjmuje ofertę bonprix. Bonprix niezwłocznie potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji.


Ceny

Ceny podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT. Klient ma następujące możliwości zapłaty ceny wskazanej na stronie internetowej lub w katalogu: kartą kredytową, przez płatność online, za pobraniem lub bonem do wykorzystania do wartości zamawianych produktów. W przypadku bonu, jego wartość nie może pokrywać kosztów wysyłki oraz innych świadczeń bonprix. Rozliczenie wartości bonu z ceną produktów następuje automatycznie.


Koszty wysyłki

Do płaconej ceny towaru należy doliczyć koszty wysyłki właściwe dla wybranego sposobu płatności i dostawy:

  • 9,99 zł przy wyborze płatności online (PayU) lub kartą kredytową i dostawy do Paczkomatu InPost. Opcja dostępna tylko dla zamówień ze strony www.bonprix.pl
  • 9,99 zł przy wyborze płatności online (PayU) lub kartą kredytową i dostawy przez Pocztę Polską (doręczenie lub odbiór w placówce). Opcja dostępna tylko dla zamówień ze strony www.bonprix.pl
  • 13,50 zł w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki (za pobraniem), towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

W przypadku wyboru płatności online (PayU) lub kartą kredytową zamówienie zostanie przyjęte do realizacji z chwilą potwierdzenia rezerwacji wystarczających środków na koncie bankowym Klienta. 


Wysyłka towarów

Wysyłka towarów następuje w terminie 3-6 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia, chyba że podczas składania zamówienia został podany inny termin realizacji dostawy. 

Wysyłki towarów realizowane są w kolejności napływających zamówień, do wyczerpania zapasów. Przy dużej ilości napływających zamówień niektóre artykuły mogą być dostarczone osobną przesyłką w terminie późniejszym, który wynosi 3-4 tygodnie od dnia otrzymania zamówienia. Wysyłka towarów jest ograniczona do terytorium Polski.

Koszty wysyłki naliczane są tylko raz przy dostawie głównej, nawet jeśli zamówienie będzie realizowane w dostawach częściowych. Termin realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od firmy. 

Zastrzegamy sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów znajdujących się w ofercie, jak i w wysokości kosztów wysyłki, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które złożyły już zamówienia przed dokonaniem ww. zmian.


Prawo zwrotu towaru (prawo odstąpienia od umowy)

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Dla zachowania terminu 14 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczające jest złożenie oświadczenia przed jego upływem pod adres bonprix Sp. z o.o., skrytka pocztowa 2020, 90-959 Łódź lub na adres e-mail poczta@bonprix.pl. Bonprix niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia za pośrednictwem zwrotnie przesłanej wiadomości, wskazując datę otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń Stron powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez bonprix oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Bonprix może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar należy odesłać na własny koszt nie podlegający zwrotowi pod adres bonprix sp. z o.o. skr. poczt. 2020, 90-959 Łódź. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. Dla przyspieszenia przetwarzania zwrotu, klient może posłużyć się gotowym dokumentem zwrotu dołączonym do rachunku lub do pobrania ze strony internetowej bonprix. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem  (np. wynikającym z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru). W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zarządu bonprix może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru, przy czym kwota tego odszkodowania może zostać potrącona z kwotą ceny sprzedaży podlegającej zwrotowi na rzecz Kupującego. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. 

Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przekazem pocztowym, przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność albo w formie bonu do wykorzystania na kolejne zakupy w przypadku wyboru przez Klienta tej formy rozliczenia należności z tytułu zwrotu . Nie ma możliwości wymiany zwracanego towaru na inny. W siedzibie bonprix w Łodzi nie można dokonać zwrotu towaru osobiście.

W przypadku nie wywiązania się bonprix z dostawy wszystkich zamówionych towarów w terminie 30 dni, klient ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.


Gwarancja (reklamacja)

bonprix odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. W przypadku konsumentów, którzy dokonali zakupu towaru przed dniem 25.12.2014 r. bonprix odpowiada za niezgodność towaru z umową, w zakresie określonym Ustawą z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Towar wadliwy wraz z reklamacją należy odesłać pod adres bonprix sp. z o.o. skr. poczt. 2020, 90-959 Łódź załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta. 

W przypadku uznania roszczeń za zasadne, bonprix zwraca reklamującemu również poniesione koszty dostarczenia w równowartości najtańszej oferowanej przez bonprix opcji dostawy.

W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, zgodnie z wymogiem art. 14.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dn. 21.05.2013r., bonprix wskazuje łącze do platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych bonprix Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Lodowej 101, 93-232 Łódź. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby bonprix Sp. z o.o. i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić pisemnie na adres bonprix Sp. z o.o., skrytka pocztowa 2020, 90-959 Łódź lub wysyłając e-mail na poczta@bonprix.pl . Bonprix Sp. z o.o. może udostępniać dane osobowe klienta w celach reklamowych i promocyjnych innym firmom z zachowaniem wymogów określonych w przepisach o ochronie danych osobowych o ile szczegółowe prawo nie wymaga, aby klient wyraził w tym celu osobną zgodę.


bonprix Sp. z o.o. ul. Lodowa 101
93-232 Łódź
NIP: 728-013-24-90
KRS 0000114651