Bermudy dresowe

10% rabatu i dostawa 0 zł! Tylko do 06.10.2022! Kod akcji: 3610

10% rabatu i dostawa 0 zł! Tylko do 06.10.2022! Kod akcji: 3610

  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
  • Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix
Bermudy dresowe • szary melanż • sklep bonprix

Bermudy dresowe

24,99 zł 64,99 zł

szary melanż

Męskie bermudy dresowe. Bermudy dresowe z kontrastowymi paskami z boku nogawki. Można prać w pralce.

  • Numer artykułu 92536381
  • Dł. stanu Wygodne
  • Długość nogawki Krótkie nogawki
  • Dopasowanie w udach Typowe w udach
  • Pielęgnacja Można prać w pralce
  • Długość wewn. nogawki 24 cm w rozm. 48/50
  • Pas Pasek z gumą
  • Marka bpc bonprix collection
  • Dodatkowe informacje

płatność online (PayU):

  • Kurier poczty Polskiej: 9,99 zł
  • Placówka Pocztowa: 9,99 zł
  • Punkty: Żabka: 9,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 9,99 zł

karta płatnicza:

  • Kurier poczty Polskiej: 9,99 zł
  • Placówka Pocztowa: 9,99 zł
  • Punkty: Żabka: 9,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 9,99 zł

przy odbiorze:

  • Kurier poczty Polskiej: 13,50 zł
  • Placówka Pocztowa: 13,50 zł
  • Punkty: Żabka: niedostępne
  • InPost Paczkomaty 24/7: niedostępne

 Dostawa 2-4 dni

 100 dni na zwrot

Opinie klientów

Filtruj opinie:
BARBARA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Super spodenki ! Cieniutkie, idealne na upalne dni i rozmiar odpowiedni
2022-09-04
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Spodenki bardzo fajne materiał bardzo dobry, rozmiar też. Syn zadowolony.
2022-08-30
DANUTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
zwykłe bermudy,zwrot
2022-08-30
RENATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Rozmiar odpowiedni ok
2022-08-30
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Spodenki szerokie w biodrach.
2022-08-27
ELŻBIETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
rozm 60/62 dobry, spodnie bardzo wygodne , miekkie, syn zadowolony.
2022-08-27
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (za mały), kolor: szary melanż
Za małe, zwracam
2022-08-21
TERESA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Spodenki na trochę chłodniejsze dni. Mąż zadowolony😊
2022-08-21
LEOKADIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: szary melanż
ROZMIAR DOBRY FAJNE
2022-08-21
RENATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Rozmiarówka typowa dla rozmiaru 48, nie jest zawyżona, jak niektórzy oceniają. Fajne domowe spodenki.
2022-08-20
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Leżą super. Podobają mi się na mężu.
2022-08-16
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Rozmiar ok
2022-08-15
SYLWIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Super jakość
2022-08-13
MAGDALENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Fajne lyźne spodenki, wygodne
2022-08-12
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
dobra cena, jakość
2022-08-12
IWONA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
super spodnie ,dobry gatunek materiału
2022-08-11
JUSTYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: szary melanż
spodnie na syna za małe. Odsyłam
2022-08-10
DAMIAN
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Spodenki mimo wybrania przez braki magazynowe rozmiaru mniejszego, są odziwo dobre. Fajnie sie rozciągnęły i nie uciskają już nóg.
2022-08-09
ZOFIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Spodenki dresowe jak na lato trochę za grube.Ale zostawiam.Beda na chłodniejsze dni.Ok.
2022-08-05
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Bardzo fajne i bardzo dobrej jakości materiał. Polecam .
2022-08-02
JOANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Dobre gatunkowo i ogólnie bardzo fajne
2022-08-01
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Fajna bawełną, kolor jak na zdjęciu, mąż jest raczej szczupły, nosi L, kupiłam M i są idealne, polecam
2022-08-01
IDALIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Pomimo że kupiłam po obniżonej cenie, spodenki są w porządku, wolne od wad. Po praniu struktura materiału i kolor bez zmian. Rozmiarówka typowa. Polecam.
2022-07-30
JADWIGA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
polecam wygodne spodenki dresowe
2022-07-29
BOŻENNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Normalne spodenki ,bez zachwytow.
2022-07-29
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 64 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Wydodne , wszystko ok
2022-07-28
IRENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
rozmiar zgodny,wygodne
2022-07-27
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
🩳 materiał dobry gatunkowo, uszyte też fajnie ale żadna rewelacja jeśli chodzi o wygląd, mąż zostawił do noszenia po domu i do ogrodu
2022-07-27
SYLWESTER
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 64 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Bardzo fajne bermudy, polecam- rozmiarówka ok.
2022-07-23
DANUTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Dobre i wygodne
2022-07-23
EUNIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Spoko. Spełnia oczekiwania.
2022-07-23
ALEKSANDRA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Wszystko zgodne z opisem.
2022-07-22
WITOLD
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Super tak q sam raz
2022-07-21
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Spodenki z dobrego materiału . Rozmiar odpowiedni , syn zadowolony polecam zakupy w Bon prix
2022-07-20
BOŻENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Syn zadowolony
2022-07-17
BEATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Spodnie są superowe
2022-07-17
IWONA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Super Bermudy!
2022-07-16
KAROLINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Mąż zadowolony
2022-07-15
ELŻBIETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: szary melanż
bermudy dresowe
2022-07-15
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
mąż polubił te bermudy, rozmiar ok, jedyna moja uwaga to kolorystyka, minimalna różnica ze zdjęciem
2022-07-14
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (za duży), kolor: ciemnoniebieski
Spodnie fajne mąż nosi L A te to chyba Xl a nie L odsyłam
2022-07-14
BARBARA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Mogą być. Trzeba brać mniejszy rozmiar
2022-07-14
IWONA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 64 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Spodenki są super
2022-07-13
PRZEMYSŁAW
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 64 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Jak zawsze Ok. Rozmiar i jakość
2022-06-26
LIDIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (za duży), kolor: ciemnoniebieski
W porządku. Solidne szorty. Kupować mniejszy rozmiar.
2022-06-22
OLGA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 56 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Kupiłam dwa kolory rozmiar 56/58 i pasują idealnie ,mąż waży 120 kg i ma 188 wzrostu. Spodnie kupuje 54 lub 56 zależy od fasonu. Spodenki nie są ocieplane ale też nie bardzo cieńkie ,na lato mogą być
2022-06-22
KARINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Polecam, rozmiar odpowiedni
2022-06-19
AGATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: czarny
Bardzo zwykłe, bawełniane gatki, ale w porządku i spełniają oczekiwania wobec domowych i wuefowych spodenek na ciepłe dni. Cena mogłaby być niższa, jak na tej klasy ubranie.
2022-05-27
JANINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: czarny
wygodne luźne Polecam
2022-05-20
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: szary melanż
sa krotsze niz myslalam ale moga byc
2022-03-09
MARIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Wygodne, odpowiedni rozmiar
2021-11-15
RENATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Nie wyglądają dobrze w tym rozmiarze.
2021-11-06
LIUDMYLA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
rozciągliwe(
2021-10-12
MARCIN
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 60 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Okkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-10-07
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 64 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Spodnie porządnie uszyte i z dobrego materiału. Polecam
2021-10-03
BOŻENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: null (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
towar zgodny z opisem
2021-08-25
BARBARA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: null (odpowiedni), kolor: szary melanż
Polecam. Wygodne. Dobry rozmiar. Materiał dość cieńki.
2021-08-22
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
W sam raz na pas 97 cm, materiał bawełna, wygodne.
2021-08-02
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Bardzo wygodne
2021-07-26
BEATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Niestety krój tych spodenek jest ,,niezachęcający", na biodrach nie przylegają do sylwetki, tylko odstają, co naprawdę nie wygląda dobrze. Widać to z daleka, tym bardziej, że nogawki zwężają się ku dołowi. Odsyłam, ponieważ mąż jest niezadowolony :) Jego prawo :)
2021-07-25
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 68 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
spodnie wygodne, ładne, syn zadowolony
2021-03-07
ELIZA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 64 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Super produkt
2021-02-25
Anna
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: ciemnoniebieski
Polecam , leża idealnie , bardzo dobra bawełna
2020-06-03
ELŻBIETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (odpowiedni), kolor: szary melanż
Meskie szorty bardzo fajne,materiał gęsty i ciekawie wyglądają.
2020-05-30
MARTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 52 (), kolor: ciemnoniebieski
Materiał trochę sztywny i niski tył - normalnie noszę 52/54 a te są ciut za małe...Ale ogólnie fajna alternatywa dla klasycznych spodenek.
2020-05-29