Jaki jest Wasz przepis na sukces?

Tell me

Potrzebne są modowa pasja, profesjonalizm w zakresie międzynarodowego handlu elektronicznego (e-commerce) oraz liczne grono zmotywowanych pracowników.

Model ten sprawia, że bonprix skutecznie przekonuje do siebie klientki i klientów w 29 krajach w Europie, Rosji oraz w Ameryce Północnej i Południowej. Ponad 50% całkowitych obrotów osiągamy na rynkach zagranicznych. Tym samym należymy do przedsiębiorstw o największych obrotach w Otto Group. Główny punkt naszego biznesu stanowi handel elektroniczny (e-commerce) oraz sprzedaż poprzez mobilne urządzenia. Co tydzień nasze międzynarodowe sklepy internetowe prezentują na komputerze, smartfonie lub tablecie nową ofertę: aktualna moda, indywidualne porady oraz liczne inspiracje online zachęcają naszych klientów do ponownych wizyt celem odkrywania nowości w świecie bonprix. Nasi klienci chętnie dokonują zakupów w naszych sklepach internetowych. Około 70% obrotów bonprix na wszystkich rynkach na całym świecie, o łącznej wartości ponad 1,4 mld EUR w roku 2015/2016 pochodziło właśnie ze sprzedaży internetowej. Ale także nasze katalogi i sklepy stacjonarne bonprix w Niemczech przyciągają wiele klientek i klientów i skłaniają do zakupów.

Drogę na przyszłość dla bonprix zdefiniowaliśmy w naszej Wizji Przedsiębiorstwa.

Tell me more...

Kliknij na pytanie, aby dowiedzieć się więcej o naszej historii, naszych rynkach zagranicznych i digitalizacji w bonprix.

W jakich krajach działacie? Międzynarodowy bonprix
W tym roku obchodzicie 30-te urodziny. Z czego jesteście szczególnie dumni?Historia
Oferujecie najnowszą modę. Czy posiadacie również najnowszą technikę?Digitalizacja
do góry