Ćwiczenia sportowe w domu

30.08.2019

Jeśli chcesz zachować świetną formę, nie musisz koniecznie regularnie bywać w klubie fitness.

Prezentujemy kilka ćwiczeń doskonałych do wykonywania w domu i łatwych do pogodzenia z codziennymi obowiązkami.

Ćwiczenia fitness na każdy dzień

Nie zawsze masz czas na to, żeby regularnie uczestniczyć w zajęciach sportowych lub chodzić do klubu fitness. Ważnym jest jednak, abyś podarowała sobie odrobinę czasu w ciągu dnia na wzmocnienie najważniejszych mięśni, by zachować dobrą formę i zapobiegać niezdrowej, powodującej ból postawie. Dodatkowy efekt: ćwiczenia fizyczne poprawiają samopoczucie, ponieważ powodują wydzielanie się endorfin, czyli hormonów szczęścia oraz wzmacniają układ odpornościowy.

Pilates i joga potrafią zdziałać cuda: poczucie własnego ciała oraz powolne, precyzyjne ruchy polepszają koordynację ruchową. Uważne oddychanie poprawia dotlenienie organizmu oraz usuwa napięcia. Ćwiczenia jogi i pilates wzmacniają środek ciała, co ułatwia zachowanie wyprostowanej postawy.

Łatwe ćwiczenia siłowe na ramiona, brzuch i pośladki pozwalają na wzmocnienie najważniejszych grup mięśni. Trening z lekkim obciążeniem zwiększa intensywność ćwiczeń. Wystarczą do tego butelki napełnione wodą, których ciężar możesz indywidualnie dopasować do swoich potrzeb i możliwości.

Ćwiczenia jogi

Ćwiczenia jogi

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Wariacje pompek

Wariacje pompek

Ćwiczenia na ramiona & nogi

Ćwiczenia na ramiona & nogi