Joga w biurze!

Poniżej prezentujemy skuteczne ćwiczenia w pracy, które poprawią Twoje samopoczucie i pozwolą Ci się zrelaksować.

#1 Joga w biurze
❤ Garudasana (ramiona w pozycji orła)

W pozycji orła, czyli Garudasana, odprężasz mięśnie ramion i karku, poprawiasz ustawienie sylwetki oraz rozciągasz plecy. Wykonuj ją w następujący sposób:

Usiądź z wyprostowanymi plecami na brzegu krzesła. Skrzyżuj zgięte w łokciach ręce przed sobą, tak aby lewy łokieć znajdował się w zgięciu prawego i przyciśnij do siebie skierowane wnętrzami do siebie dłonie. Zachowaj wyprostowane plecy i unieś delikatnie łokcie. Pozostań w tej pozycji przez trzy oddechy, a następnie wykonaj ją w odwrotnym ułożeniu rąk.

Kobieta_02
Kobieta_03
zakiety jeansy
obuwie
bluzki spodnice
obuwie
torebki
bluzy jeansy
obuwie

#2 Joga w biurze
❤ Ćwiczenia otwierające ramiona

Stań z wyprostowanymi plecami, stopy równolegle do siebie, rozsunięte na szerokość bioder. Wykonaj skłon do przodu zachowując proste plecy i trzymaj głowę wdłuż linii kręgosłupa.

Podnieś ręce na wysokość ramion i zegnij je w łokciach pod kątem prostym. Łokcie pozostaw na wysokości ramion. Następnie odchyl ramiona jak najdalej do tyłu. Powtórz to ćwiczenie 25 razy.

Kobieta_04
Kobieta_05

#3 Joga w pracy
❤ Pozycja krowa-kot

W tym ćwiczeniu stopy ustawione są równolegle do siebie, rozstawione na szerokość bioder. Ugnij lekko kolana i połóż ręce na udach.

Podczas wdechu skieruj brzuch w dół, łopatki do tyłu, a klatkę piersiową do przodu (krowa).

Podczas wydechu wciągaj pępek i wygnij kręgosłup w kierunku sufitu, tak aby plecy były zaokrąglone na kształt pleców kota. Powtórz kilka razy na przemian obie pozycje.

Kobieta_06
Kobieta_07

#4 Joga w biurze
❤ Ćwiczenie na kark i ramiona

Podnieś ręce nad głowę splatając palce. Podciągnij do góry ramiona i trzymaj je w tej pozycji 15-20 sekund, następnie rozluźnij. Ćwiczenie to możesz wykonywać z głową skierowaną w górę lub w dół.

Ćwiczenie to pomaga rozluźnić ramiona, kark i plecy podczas pracy przy biurku. W ten sposób możesz zapobiegać napięciom mięśni, bólom głowy oraz powstawaniu ograniczeń ruchomości ramion, karku i pleców.

Kobieta_08
Kobieta_09