Piżama z krótkimi spodenkami (2 części)

10% rabatu i dostawa 0 zł! Tylko do 06.10.2022! Kod akcji: 3610

10% rabatu i dostawa 0 zł! Tylko do 06.10.2022! Kod akcji: 3610

  • Piżama z krótkimi spodenkami (2 części) • czarno-biały • sklep bonprix
  • Piżama z krótkimi spodenkami (2 części) • czarno-biały • sklep bonprix
  • Piżama z krótkimi spodenkami (2 części) • czarno-biały • sklep bonprix
Piżama z krótkimi spodenkami (2 części) • czarno-biały • sklep bonprix

Piżama z krótkimi spodenkami (2 części)

39,99 zł

czarno-biały

Wygodna piżama z krótkimi spodenkami dla modnych chłopaków, z kolekcji bpc. Krótkie spodnie z miękkiej dzianiny shirtowej, z gumką w talii zapewniającą dużą swobodę ruchów + luźniejszy t-shirt.

  • Materiał Materiał wierzchni: 100% bawełna
  • Kolor czarno-biały
  • Numer artykułu 97113195
  • Długość nogawki Krótkie nogawki
  • Długość rękawów Krótki rękaw
  • Marka bpc bonprix collection
  • Dodatkowe informacje

płatność online (PayU):

  • Kurier poczty Polskiej: 9,99 zł
  • Placówka Pocztowa: 9,99 zł
  • Punkty: Żabka: 9,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 9,99 zł

karta płatnicza:

  • Kurier poczty Polskiej: 9,99 zł
  • Placówka Pocztowa: 9,99 zł
  • Punkty: Żabka: 9,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 9,99 zł

przy odbiorze:

  • Kurier poczty Polskiej: 13,50 zł
  • Placówka Pocztowa: 13,50 zł
  • Punkty: Żabka: niedostępne
  • InPost Paczkomaty 24/7: niedostępne

 Dostawa 2-4 dni

 100 dni na zwrot

Opinie klientów

Filtruj opinie:
MARTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 128 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Bardzo fajny. Syn zachwycony.
2022-09-17
HALINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Rozm152 akurat wnuk zadowolony
2022-07-28
DOROTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
ok, trochę mała jak na ten rozmiar
2022-07-26
DOROTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
świetna piżama polecam
2022-06-27
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Moj syn jest bardzo zadowolony .Polecam
2022-06-20
DANUTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super, wszystko ok
2022-06-16
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Fajna piżama
2022-06-03
ADRIANA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Zadowolony
2022-05-25
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Syn zadowolony, rozmiar zgodny
2022-05-15
MONIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Wzrost syna ok.170 - lekko za duża, aczkolwiek tempo wzrostu jest szybkie, więc za chwilę będzie OK. Miła w dotyku, fajna bawełna.
2022-04-28
ANGELIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Polecam super piżamka
2022-04-25
MAGDALENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super piżama dla nastoletnich chłopców.
2022-04-16
MONIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Polecam piżamę
2022-02-16
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Luźny, młodzieżowy fason. Syn zadowolony. Dobry gatunek, po praniu tez jest ok.
2022-02-04
MARIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Piżama super. Materiał OK po praniu bez zmian. Wygodna miła. Polecam.
2022-02-01
ALEKSANDRA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super piżama młodzieżowa. Syn bardzo zadowolony.
2022-01-16
JOANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Syn z brzuszkiem. Rozmuar ok, jakość ok
2022-01-05
KAROLINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Bardzo dobra jakość. Nawet po wielu praniach kolor i fason pozostają bez zmian. Polecam
2021-12-31
ALDONA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super, odpowiedni rozmiar
2021-12-18
EWELINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Dobra jakość wykonania.
2021-12-14
MIECZYSLAW
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super towar
2021-12-03
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Wszystko się zgadza
2021-11-30
MAGDALENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super piżama :) mega jakość :) zgodny z opisem
2021-11-04
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Bardzo fajna bawełna, rozmiar odpowiedni.
2021-11-02
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Syn zadowolony, jest ok
2021-11-01
ELŻBIETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Doskonałe
2021-10-25
AGATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Fajna piżama dla chłopaka. Idealna bawełna, fajny wzór. Rozmiar odpowiedni.
2021-10-24
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 128 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Fajna pizamka synek zadowolony.
2021-06-08
ELWIRA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super uszyte- idealnie pasują na szczupłego i szerokiego chłopca- kupiłam dla 2 różnej budowie- super luz i akurat.
2021-05-15
EDYTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super
2021-05-11
DOROTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super bawełna, syn zadowolony.
2021-04-21
ANITA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (), kolor: czarno-biały
Super
2021-04-09
PAULINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Piżama bardzo fajna i zgodna z opisem . Polecam!!!!
2021-03-25
REGINA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Rozmiar odpowiedni gatunek bawełny świetny Polecam
2021-03-07
MARTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Bardzo fajne . Syn zadowolony .
2021-03-07
BEATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Syn uwielbia te piżamy. Jest raczej szczupły a tutaj spodenki pasują bez problemu.
2020-10-25
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super
2020-09-24
BARBARA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
spodenki super, jedynie co mi nie odpowiada to malowany nadruk. Z tego powodu piżamka jest nieco sztywna, poza tym tkanina ok.
2020-09-04
MARLENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Bardzo dobry wybór! Syn zadowolony!
2020-08-31
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
syn bardzo zadowolony.
2020-05-24
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Fajna, po praniu bez zmian.
2019-11-13
EDYTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super piżamka. Syn jest bardzo zadowolony
2019-10-17
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Super pizamka.
2019-10-01
MARZENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 176 (za duży), kolor: czarno-biały
Bardzo duża i szeroka
2019-06-22
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 152 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Piżama rewelacyjna, rozm.odpiwiedni,materiał w super gatunku,pięknie odszyta,cen rewelacyjna za tak super jakość. Polecam serdecznie zakup.
2019-05-30
Katarzyna
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Polecam
2019-05-23
ALICJA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 140 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
Bardzo ładna, taka jak w katalogu piżamka. Wszystko zgodne z opisem. Polecam.
2019-05-23
ANDŻELIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 164 (odpowiedni), kolor: czarno-biały
bardzo dobre gatunkowo
2019-05-21