A. Jak zbierać punkty PAYBACK w sklepie bonprix.pl?
Możesz zbierać punkty za zakupy w sklepie internetowym bonprix.pl tylko wtedy gdy wejdziesz do naszego sklepu przez stronę: https://www.payback.pl/partnerzy/bon-prix.
Wpisz numer swojej karty PAYBACK i kliknij „do sklepu”.
Za zrobione w ten sposób zakupy PAYBACK naliczy Ci punkty na Twoją kartę.
B. Ile punktów mogę zebrać poprzez zakupy w sklepie bonprix.pl?
Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym dostaniesz 1 punkt PAYBACK za każde wydane 2 zł (2 zł = 1 punkt). Koszty przesyłki nie są przeliczane na punkty.
C. Czy punkty PAYBACK można również zbierać poprzez zamówienia pisemne i telefoniczne?
Nie, punkty PAYBACK można zbierać jedynie przez zakupy w naszym sklepie internetowym www.bonprix.pl (tylko wtedy gdy wejdziesz do naszego sklepu przez stronę:
https://www.payback.pl/partnerzy/bon-prix - wpisz nr swojej karty PAYBACK i kliknij „do sklepu”).
D. Kiedy na mojej karcie PAYBACK będą widoczne zdobyte punkty?
Punkty PAYBACK są przypisane w okresie najpóźniej do 6 tygodni od dnia dokonania zakupu. W przypadku anulowania zamówienia, nieodebrania paczki lub zwrócenia towaru, punkty PAYBACK nie zostaną naliczone.
E. Na co mogę wymienić punkty PAYBACK?
Punkty PAYBACK możesz wymienić na ofertę przygotowaną przez poszczególnych partnerów programu.
Zobacz listę nagród payback
F. Gdzie mogę zgłosić reklamację dotyczącą naliczenia punktów?
Bonprix nie ma możliwości naliczania punktów PAYBACK. Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio do organizatora programu, czyli firmy PAYBACK.