Dżinsy ciążowe 7/8 niebieski "stone”

(7)

10
osób oglądało ten produkt w ciągu 24h
niebieski "stone”

Rozmiar: 42

Tabela rozmiarów

dostępny

klientów lubi ten produkt.

Dżinsy ciążowe 7/8

Elastyczny pasek z dżerseju i specjalny krój zapewniają wygodne noszenie przez całą ciążę. Z przodu i z tyłu klasyczne kieszenie.

Wskazówka Zamów w rozmiarze, który nosiłaś przed ciążą
Numer artykułu 90969995
Marka bpc bonprix collection
Materiał Materiał wierzchni: 82% bawełna, 17% poliester, 1% elastan; Ściągacz: 95% bawełna, 5% elastan
Długość nogawki Nogawki 7/8
Pas Pas ciążowy
Dł. stanu Niski stan
Długość wewn. nogawki 65 cm w rozm. 42
Dopasowanie Wąskie
Dopasowanie w udach Dopasowane w udach
Kolor niebieski "stone”
Dodatkowe informacje

#bonprixitsme

Tagi produktu

Wybierz tagi spośród podpowiedzi:

zacznij pisać…

Opinie klientów

(7) Opinie

  • EMILIA / 21-05-2021

    rozmiar: 40 (odpowiedni) , kolor: ciemnoniebieski "stone"

    Dżinsy wykonane z miękkiego i wygodnego materiału ale mam wrażenie, że są troszkę na mnie za duże bo mimo, że w udach ok to w trakcie noszenia z czasem opadają z bioder pomimo dość dużej regulacji w pasie. Dzianina na brzuchu bardzo delikatna. Polecam raczej osobom o wyższym wzroście. Przy moich 160 cm nogawki są w okolicy kostek a powinny być trochę wyżej dla lepszego efektu wizualnego. Poza tym nogawki są trochę za szerokie.

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • PATRYCJA / 04-05-2021

    rozmiar: 42 (odpowiedni) , kolor: niebieski "stone”

    Spodnie fajne. Materiał dosyć gruby. Jedynie mogłyby być bardziej opiete w kolanach i łydzce. Zostawiłam.

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • EWELINA / 03-09-2020

    rozmiar: 42 (za mały) , kolor: niebieski "stone”

    Rozmiar zsaje sie być mniejszy niż sugerowany, niestyey pomimo iz spodnie ładne, to układały sie juz na ciele mniej korzystnie. Zwracam

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • MONIKA / 11-04-2020

    rozmiar: 38 (odpowiedni) , kolor: niebieski "stone”

    Fajnie, wygodne spodnie, wzięłam rozmiar mniejszej niż noszę i są idealne. Polecam

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • EMILIA / 12-03-2020

    rozmiar: 42 (odpowiedni) , kolor: niebieski "stone”

    Spodnie super wygodne, miękkie w dotyku. Zamówiłam rozmiar większy na"zapas" bo bałam się że nie starczą do końca ciąży ale dzięki regulacji w pasie jest dobry już teraz.

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

Tabela rozmiarów
Po zmierzeniu swojej sylwetki dopasuj dla siebie właściwy rozmiar

Doły (Spodnie, Spódnice, Jeansy)

Tabela dotyczy wymiarów ciała!

Tabela rozmiarów dla Pań: dół
Rozmiar Obwód pasa 3 Obwód bioder 4
32 60-62 84-87
34 63-65 88-91
36 66-69 92-95
38 70-73 96-98
40 74-77 99-102
42 78-81 103-106
44 82-86 107-110
46 87-91 111-115
48 92-96 116-120
50 97-102 121-125
52 103-108 126-130
54 109-114 131-135
56 115-120 136-141
58 121-126 142-147