Ten produkt był oglądany 13 razy w ciągu 24h

129,99 zł

8999

Oszczędzasz: 30%

Sprawdź koszty dostawy
czarno-czerwony

Rozmiar: 48/50

Tabela rozmiarów

dostępny

klientów lubi ten produkt.

Informacje o produkcie

Opinie klientów Tabela rozmiarów

Sukienka w kwiaty

Piękna sukienka z dekoltem "carmen" i nadrukiem w kwiatowe motywy. Dł. w rozm. 36/38 ok. 94 cm.

Numer artykułu 90756281
Marka BODYFLIRT boutique
Materiał Materiał wierzchni: 95% poliester, 5% elastan; Podszewka: 100% poliester
Długość 94 cm
Długość rękawów Bez rękawów
Długość przed kolano
Kolor czarno-czerwony

Opinie klientów

(6) Opinie

5 gwiazdek
 
(5)
4 gwiazdki
 
(0)
3 gwiazdki
 
(1)
2 gwiazdki
 
(0)
1 gwiazdka
 
(0)

Twoja opinia o produkcie:

Wypełnij niezbędne pola w formularzu i napisz krótką recenzję
na temat zakupionego produktu

  • Wiesława / 16-11-2017

    rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: czarno-czerwony

    Fajna kiecka, dobrze leży, rozmiar ok tylko mały minus za bardzo sztuczny materiał. Ogólnie godna polecenia za tą kasę

    14 z  15   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • MAŁGORZATA / 22-02-2018

    rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: czarno-czerwony

    Stylowa sukienka fajnie leży podoba mi się

    8 z  8   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • MAŁGORZATA / 16-07-2018

    rozmiar: 40 (za duży), kolor: czarno-czerwony

    Szeroka w biodrach , raczej dla pań niższych .

    2 z  2   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • URSZULA / 30-08-2018

    rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: czarno-czerwony

    Materiał jest dość gruby (ale delikatny i bardzo łatwo go zaciągnąć). Sukienka układa się dobrze i ładnie wygląda. Rozmiar odpowiedni.

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

  • ANTONINA / 20-08-2018

    rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: czarno-czerwony

    fajny fason ale za gruby material

    0 z  0   klientów uznało tę opinię za przydatną

    Czy uważasz tę opinię za przydatną?

Tabela rozmiarów
Po zmierzeniu swojej sylwetki dopasuj dla siebie właściwy rozmiar

Góry (Bluzki, Swetry, Koszule, Marynarki, Płaszcze, Sukienki)

Tabela dotyczy wymiarów ciała!

Rozmiar Obwód klatki
piersiowej 2
Obwód pasa 3 Obwód bioder 4
32 74-77 60-62 84-87
34 78-81 63-65 88-91
36 82-85 66-69 92-95
38 86-89 70-73 96-98
40 90-93 74-77 99-102
42 94-97 78-81 103-106
44 98-102 82-86 107-110
46 103-107 87-91 111-115
48 108-113 92-96 116-120
50 114-119 97-102 121-125
52 120-125 103-108 126-130
54 126-131 109-114 131-135
56 132-137 115-120 136-141
58 138-143 121-126 142-147

Tagi produktu

Z czym Ci się kojarzy ten produkt?

zaproponuj tag