Dostawa i metody płatności
Koszty dostawy
Dostawa do domu Kurierem
PayU, karta płatnicza | Płatność przy odbiorze | |
---|---|---|
9,99 zł | 13,50 zł |
Punkt odbioru
PayU, karta płatnicza | Płatność przy odbiorze | |
---|---|---|
9,99 zł | 13,50 zł | |
9,99 zł | - | |
9,99 zł | - | |
9,99 zł | - |
Czas dostawy wynosi 2-4 dni robocze
Dodatkowe informacje
Standardowa dostawa w przypadku dostępnych produktów wynosi 2-4 dni robocze
- Jeśli część produktów z zamówienia nie będzie od razu dostępna, w pierwszej kolejności wyślemy Ci produkty dostępne, a pozostałe doślemy kiedy tylko znów pojawią się w magazynie. Koszty takiej dodatkowej wysyłki pokrywa bonprix.
- W koszyku, produkty które nie są dostępne od razu oznaczone są terminem “dostawa za 3-4 tygodnie”
- W okresie promocyjnym lub świątecznym czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym będziemy informować przy okazji składania zamówienia lub w mailach i smsach bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Zachęcamy do założenia konta przy składaniu zamówienia by łatwiej śledzić etapy wysyłki!
Sposoby dostawy w bonprix
Dostawa do domu
- O wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu i przekazaniu go do Poczty Polskiej powiadomimy Cię mailowo. W mailu znajdziesz również link do śledzenia paczki.
- Poczta poinformuje Cię SMS-owo o terminie doręczenia paczki przez Kuriera Poczty Polskiej. Jeśli w danym terminie Kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
- Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni. Niedoręczone zamówienia są zwracane do magazynu.
Odbiór w punkcie
- W momencie wysyłki paczki z magazynu i przekazaniu jej do InPost, dostaniesz od nas maila z numerem listu przewozowego.
- Od tego momentu będziesz otrzymywać od Inpost powiadomienia na jakim etapie jest Twoja przesyłka.
- Kiedy Twoja paczka znajdzie się w Paczkomacie, otrzymasz od Inpost kod odbioru. Kod zostanie wysłany na podany w zamówieniu nr telefonu oraz adres email. Paczka czeka na Ciebie w skrytce 48 godzin.
- O wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu i przekazaniu go do Poczty Polskiej powiadomimy Cię mailowo. W mailu znajdziesz link do śledzenia paczki.
- O dalszych krokach będzie Cię powiadamiać Poczta Polska. Najpierw otrzymasz sms o nadaniu paczki. Następnie w momencie, w którym Twoja paczka trafi już do wybranej przez Ciebie placówki dostaniesz sms – awizo.
- Do odbioru zamówienia niezbędne będzie okazanie dowodu osobistego oraz kodu sms (dla zamówień opłacanych z góry). Na odbiór paczki masz 7 dni.
- Kiedy Twoje zamówienie opuści magazyn wyślemy Ci maila z informacją i linkiem do śledzenia paczki.
- Kiedy zamówienie dotrze już na wskazaną przez Ciebie stację Orlen, dostaniesz smsa.
- Pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dowód osobisty. Na odbiór paczki masz 6 dni.
- Kiedy Twoje zamówienie opuści magazyn wyślemy Ci maila z informacją i linkiem do śledzenia paczki.
- O tym, że twoje zamówienie dotarło wybranego sklepu zostaniesz powiadomiony smsem.
- W smsie będzie również kod, który musisz podać przy odbiorze paczki. Na odbiór paczki masz 7 dni.
Dodatkowe informacje
- Po wysłaniu paczki z bonprix otrzymasz wiadomość w której znajdziesz link do śledzenia przesyłki w systemie firmy doręczającej.
- Jeśli zamawiasz paczkę do punktu odbioru, masz do wyboru sklepy Żabka, stacje paliw Orlen i placówki pocztowe w twojej okolicy. Wybierz punkt na mapie podczas składania zamówienia.
- Przy zamówieniach do paczkomatu InPost oraz do punktu odbioru (Żabka, Orlen) płatność przy odbiorze nie jest dostępna.
Typy płatności w bonprix
- Oznacza natychmiastowy przelew online z rachunku w Twoim banku.
- Lista dostępnych banków wyświetli się po wciśnięciu przycisku ‘zapłać’. Twój bank poprosi Cię o zalogowanie do Twojego konta.
- Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu płatności w PayU.
- W przypadku zwrotu artykułów zwrot środków realizowany jest na konto bankowe z którego dokonano płatności.
- Bonprix nie przetwarza i nie przechowuje danych służących do autoryzacji transakcji w Twoim banku.
- Płatność za zamówienie realizowana jest przez obciążenie karty wydanej do Twojego rachunku bankowego. Opłata jest pobierana w momencie składania zamówienia.
- Po wciśnięciu przycisku ‘zapłać’ zostanie wyświetlony formularz, do którego należy wprowadzić dane z karty płatniczej.
- Akceptujemy płatności kartami VISA, MasterCard, Discover, Diners Club.
- W przypadku zwrotu artykułów realizujemy zwrot na kartę której użytej podczas składania zamówienia. Bonprix nie przetwarza i nie przechowuje danych karty płatniczej.
- Przy wyborze tej opcji, płatności dokonujesz w momencie odbioru paczki.
- Przy płatności gotówką dobrą praktyką jest przygotowanie odliczonej kwoty.
- Płatność za zamówienie jest realizowana poprzez obciążenie karty płatniczej, którą skonfigurowałaś/łeś w swoim koncie Google.
- W koszyku oprócz opcji "przejdź do zamówienia' wyświetlimy Ci przycisk Gpay. Jego użycie otwiera okno, w którym możesz sprawdzić swoje dane i wybrać metodę dostawy. Następnie będziesz przekierowany dalej do podsumowania zamówienia. Jeśli masz konto w sklepie bonprix, zostaniesz poproszony o zalogowanie się.
- Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu płatności Gpay.
- W przypadku zwrotu artykułów, zwrot środków realizowany jest na konto bankowe, które jest powiązane z kartą przypisaną do konta Google
Najczęściej zadawane pytania
Potwierdzenie zamówienia otrzymasz drogą mailową po złożeniu zamówienia online.
Płatność w ratach nie jest dostępna.
Status zamówienia możesz zawsze sprawdzić w swoim koncie po zalogowaniu. O wysyłce zamówienia informujemy mailowo wszystkich kupujących, także w przypadku zakupów bez rejestracji. Wiadomość z informacją o wysłaniu paczki zawiera link do śledzenia przesyłki.
Tak. Inny adres dostawy możesz wskazać podczas składania zamówienia przez opcję 'dodaj nowy adres'.
Jeśli dostałaś/łeś tylko część zamówienia, najprawdopodobniej w momencie kompletowania wysyłki nie wszystkie produkty z Twojego zamówienia były dostępne. Informacje o przyczynie tej sytuacji znajdziesz w historii zamówień na swoim koncie oraz w dołączonym do paczki rachunku. Jeżeli planowana jest ich dostawa, wyślemy je do Ciebie, gdy tylko pojawią się w magazynie i powiadomimy Cię mailowo o wysyłce. W tym wypadku koszty przesyłki ponosisz tylko raz – dla pierwszej wysłanej paczki. . Jeżeli okazało się, że produkty są wyprzedane, zamówienie nie będzie dalej realizowane. W przypadku zamówień przedpłaconych, zwrot środków za wyprzedane produkty nastąpi taką samą metodą, jaką za nie zapłacono.
Nie wysyłamy paczek za granicę, ale prowadzimy sklep internetowy w wielu krajach. Sprawdź, czy działamy także w miejscu, gdzie chcesz odebrać paczkę.