Dostawa i metody płatności

 

Koszty dostawy

Dostawa do domu Kurierem

  PayU,
karta płatnicza
Płatność przy odbiorze
Kurier Poczty Polskiej
9,99 zł 13,50 zł
 Punkt odbioru
  PayU,
karta płatnicza
Płatność przy odbiorze
Placówki Poczty Polskiej
9,99 zł 13,50 zł
Stacje Orlen
9,99 zł -
Sklepy Żabka
9,99 zł -
Paczkomaty InPost
9,99 zł -

Czas dostawy wynosi 2-4 dni robocze

Ze względu na zwiększoną ilość zamówień, wysyłka paczki może być nieznacznie opóźniona.

Dodatkowe informacje

  • Standardowa dostawa w przypadku dostępnych produktów wynosi 2-4 dni robocze

  • Jeśli część produktów z zamówienia nie będzie od razu dostępna, w pierwszej kolejności wyślemy Ci produkty dostępne, a pozostałe doślemy kiedy tylko znów pojawią się w magazynie. Koszty takiej dodatkowej wysyłki pokrywa bonprix.
  • W koszyku, produkty które nie są dostępne od razu oznaczone są terminem “dostawa za 3-4 tygodnie”
  • W okresie promocyjnym lub świątecznym czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym będziemy informować przy okazji składania zamówienia lub w mailach i smsach bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • Zachęcamy do założenia konta przy składaniu zamówienia by łatwiej śledzić etapy wysyłki!

 

Sposoby dostawy w bonprix

Dostawa do domu

Kurier Poczty Polskiej
  • O wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu i przekazaniu go do Poczty Polskiej powiadomimy Cię mailowo. W mailu znajdziesz również link do śledzenia paczki.
  • Poczta poinformuje Cię SMS-owo o terminie doręczenia paczki przez Kuriera Poczty Polskiej. Jeśli w danym terminie Kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
  • Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni. Niedoręczone zamówienia są zwracane do magazynu.

Odbiór w punkcie

Paczkomaty InPost
  • W momencie wysyłki paczki z magazynu i przekazaniu jej do InPost, dostaniesz od nas maila z numerem listu przewozowego.
  • Od tego momentu będziesz otrzymywać od Inpost powiadomienia na jakim etapie jest Twoja przesyłka.
  • Kiedy Twoja paczka znajdzie się w Paczkomacie, otrzymasz od Inpost kod odbioru. Kod zostanie wysłany na podany w zamówieniu nr telefonu oraz adres email. Paczka czeka na Ciebie w skrytce 48 godzin.
Placówki Poczty Polskiej
  • O wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu i przekazaniu go do Poczty Polskiej powiadomimy Cię mailowo. W mailu znajdziesz link do śledzenia paczki.
  • O dalszych krokach będzie Cię powiadamiać Poczta Polska. Najpierw otrzymasz sms o nadaniu paczki. Następnie w momencie, w którym Twoja paczka trafi już do wybranej przez Ciebie placówki dostaniesz sms – awizo.
  • Do odbioru zamówienia niezbędne będzie okazanie dowodu osobistego oraz kodu sms (dla zamówień opłacanych z góry). Na odbiór paczki masz 7 dni.
Stacje Orlen
  • Kiedy Twoje zamówienie opuści magazyn wyślemy Ci maila z informacją i linkiem do śledzenia paczki.
  • Kiedy zamówienie dotrze już na wskazaną przez Ciebie stację Orlen, dostaniesz smsa.
  • Pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dowód osobisty. Na odbiór paczki masz 6 dni.
Sklepy Żabka
  • Kiedy Twoje zamówienie opuści magazyn wyślemy Ci maila z informacją i linkiem do śledzenia paczki.
  • O tym, że twoje zamówienie dotarło wybranego sklepu zostaniesz powiadomiony smsem.
  • W smsie będzie również kod, który musisz podać przy odbiorze paczki. Na odbiór paczki masz 7 dni.

 

Dodatkowe informacje

  • Po wysłaniu paczki z bonprix otrzymasz wiadomość w której znajdziesz link do śledzenia przesyłki w systemie firmy doręczającej.
  • Jeśli zamawiasz paczkę do punktu odbioru, masz do wyboru sklepy Żabka, stacje paliw Orlen i placówki pocztowe w twojej okolicy. Wybierz punkt na mapie podczas składania zamówienia.
  • Przy zamówieniach do paczkomatu InPost oraz do punktu odbioru (Żabka, Orlen) płatność przy odbiorze nie jest dostępna.

 

Typy płatności w bonprix

PayU
  • Oznacza natychmiastowy przelew online z rachunku w Twoim banku.
  • Lista dostępnych banków wyświetli się po wciśnięciu przycisku ‘zapłać’. Twój bank poprosi Cię o zalogowanie do Twojego konta.
  • Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu płatności w PayU.
  • W przypadku zwrotu artykułów zwrot środków realizowany jest na konto bankowe z którego dokonano płatności.
  • Bonprix nie przetwarza i nie przechowuje danych służących do autoryzacji transakcji w Twoim banku.
Karta płatnicza
  • Płatność za zamówienie realizowana jest przez obciążenie karty wydanej do Twojego rachunku bankowego. Opłata jest pobierana w momencie składania zamówienia.
  • Po wciśnięciu przycisku ‘zapłać’ zostanie wyświetlony formularz, do którego należy wprowadzić dane z karty płatniczej.
  • Akceptujemy płatności kartami VISA, MasterCard, Discover, Diners Club.
  • W przypadku zwrotu artykułów realizujemy zwrot na kartę której użytej podczas składania zamówienia. Bonprix nie przetwarza i nie przechowuje danych karty płatniczej.
Przy odbiorze
  • Przy wyborze tej opcji, płatności dokonujesz w momencie odbioru paczki.
  • Przy płatności gotówką dobrą praktyką jest przygotowanie odliczonej kwoty.
Google Pay
  • Płatność za zamówienie jest realizowana poprzez obciążenie karty płatniczej, którą skonfigurowałaś/łeś w swoim koncie Google.
  • W koszyku oprócz opcji "przejdź do zamówienia' wyświetlimy Ci przycisk Gpay. Jego użycie otwiera okno, w którym możesz sprawdzić swoje dane i wybrać metodę dostawy. Następnie będziesz przekierowany dalej do podsumowania zamówienia. Jeśli masz konto w sklepie bonprix, zostaniesz poproszony o zalogowanie się.
  • Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu płatności Gpay.
  • W przypadku zwrotu artykułów, zwrot środków realizowany jest na konto bankowe, które jest powiązane z kartą przypisaną do konta Google

 

Najczęściej zadawane pytania

Potwierdzenie zamówienia otrzymasz drogą mailową po złożeniu zamówienia online.

Płatność w ratach nie jest dostępna.

Status zamówienia możesz zawsze sprawdzić w swoim koncie po zalogowaniu. O wysyłce zamówienia informujemy mailowo wszystkich kupujących, także w przypadku zakupów bez rejestracji. Wiadomość z informacją o wysłaniu paczki zawiera link do śledzenia przesyłki.

Tak. Inny adres dostawy możesz wskazać podczas składania zamówienia przez opcję 'dodaj nowy adres'.

Jeśli dostałaś/łeś tylko część zamówienia, najprawdopodobniej w momencie kompletowania wysyłki nie wszystkie produkty z Twojego zamówienia były dostępne. Informacje o przyczynie tej sytuacji znajdziesz w historii zamówień na swoim koncie oraz w dołączonym do paczki rachunku. Jeżeli planowana jest ich dostawa, wyślemy je do Ciebie, gdy tylko pojawią się w magazynie i powiadomimy Cię mailowo o wysyłce. W tym wypadku koszty przesyłki ponosisz tylko raz – dla pierwszej wysłanej paczki. . Jeżeli okazało się, że produkty są wyprzedane, zamówienie nie będzie dalej realizowane. W przypadku zamówień przedpłaconych, zwrot środków za wyprzedane produkty nastąpi taką samą metodą, jaką za nie zapłacono.

Nie wysyłamy paczek za granicę, ale prowadzimy sklep internetowy w wielu krajach. Sprawdź, czy działamy także w miejscu, gdzie chcesz odebrać paczkę.