Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zwrot towaru

 

  • Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie do 100 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Zwrot towaru w tym terminie jest traktowany jako odstąpienie od umowy - nie musisz podawać przyczyny.
  • W przypadku przesyłki podzielonej na kilka paczek, dopuszczalny maksymalny czas na dokonanie zwrotu jest liczony od momentu dostarczenia ostatniej paczki.

 

Jak dokonać zwrotu?

1

Wystarczy, że odeślesz nam zwracany produkt oraz dokument zwrotu. Zabezpiecz dobrze paczkę (dla wygody możesz użyć opakowań, w których dostarczyliśmy Twoje zamówienie).

2

Dokument zwrotu możesz przekazać nam w dowolnej formie. Jeśli dołączysz go do paczki ze zwracanym produktem, Twój zwrot przetworzymy szybciej. Możesz je też wysłać drogą mailową na adres poczta@bonprix.pl

3

Paczkę odeślij na podany adres: bonprix Sp. z o.o., Magazyn Zwrotów, Lodowa 97, 93-232 Łódź

4

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez bonprix zwracanego towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Dodatkowe informacje:

  • Zwrotu środków za produkt dokonamy w takiej samej formie, w jakiej dokonywałaś/łeś płatności. Jeśli opłaciłaś/łeś paczkę przy odbiorze, masz prawo wyboru pomiędzy zwrotem w formie przelewu a bonem.
  • Zwracany towar odsyłasz na własny koszt.
  • Produkty oferowane w komplecie należy odesłać w całości.
  • Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru.
  • Nie ma możliwości wymiany zwróconego towaru na inny.

 

 

Reklamacje

Reklamacje

 

  • Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Jeśli jednak dostarczony do Ciebie produkt jest uszkodzony, posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z zawartą umową, masz prawo do złożenia reklamacji.
  • Produkty możesz reklamować przez 2 lata od daty zakupu.

Jak złożyć reklamację?

1

Razem z reklamowanym produktem należy przekazać oświadczenie reklamacyjne, które opisze powód reklamacji i umożliwi identyfikację klienta (może zawierać np. nr zamówienia).

2

Oświadczenie reklamacyjne możesz dostarczyć w dowolnej formie: drogą mailową, telefoniczną lub załączając je w formie pisemnej do paczki. Wybór ostatniej metody może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.

3

Reklamowany produkt należy przesłać na adres: bonprix Sp. z o.o. Magazyn Zwrotów, Lodowa 97, 93-232 Łódź

4

Gdy Twoja reklamacja zostanie uznana, otrzymasz zwrot kosztów zakupu produktu/produktów, zwrot kosztów dostawy (jeśli reklamowane były wszystkie produkty z zamówienia) oraz zwrot kosztów przesyłki reklamacyjnej.

 

Więcej na temat zwrotów i reklamacji możesz znaleźć w Regulaminie

Najczęściej zadawane pytania

Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie do 100 dni od daty otrzymania przesyłki

Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt. Koszty przesyłki są zwracane wyłącznie w przypadku uznanych reklamacji

Jeśli wybrałeś metodę płatności kartą lub przelewem - zwrot środków otrzymasz w takiej samej formie. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze - dołącz do paczki zwrotnej informację z numerem rachunku bankowego, na jaki ma zostać wykonany zwrot środków. Dla płatności przy odbiorze, możesz jako formę zwrotu wybrać również bon zakupowy. Gdy bon za zwrot pojawi się na Twoim koncie, kolejne złożone zamówienie zostanie pomniejszone o jego wartość. Bon za zwrócony artykuł jest bezterminowy.

Tak, możesz w jednej paczce zrobić zwrot z kilku zamówień. Jeśli do paczki dołączysz informację jakie produkty oraz z jakich zamówień zwracasz, ułatwisz nam przetworzenie zwrotu.

Wymiana towaru na inny produkt bądź rozmiar nie jest możliwa. Jeśli zakupione rzeczy Ci nie odpowiadają, ale chcesz otrzymać inny produkt, zrób zwrot i złóż nowe zamówienie.

Nie musisz korzystać z gotowego formularza zwrotu, wystarczy jeśli napiszesz na kartce jakie produkty zwracasz i podasz numer zamówienia.