Pytania i odpowiedzi

Płatność i Dostawa

W bonprix są dostępne trzy metody płatności: karta płatnicza, payU oraz płatność przy odbiorze. Akceptujemy karty MasterCard oraz Visa. Metoda płatności przy odbiorze jest dostępna dla dostawy do domu oraz dla odbioru osobistego w punkcie Poczty Polskiej

Potwierdzenie zamówienia otrzymasz drogą mailową po złożeniu zamówienia online.

Dowód zakupu jest dołączany do każdej paczki. Jeśli Twoje zamówienie zostało podzielone na kilka paczek, w każdej znajdziesz dowód zakupu odpowiadający zawartym w niej produktom.

Płatność w ratach nie jest dostępna.

Jeśli potrzebujesz fakturę VAT, prosimy o kontakt pod adresem poczta@bonprix.pl Podaj dane oraz numer zamówienia lub rachunku, dla których faktura VAT ma zostać wystawiona.

W tej chwili nie ma możliwości zapłacenia przez Gpay, ale pracujemy intensywnie nad dodaniem takiej opcji

Płatność za pobraniem jest dostępna tylko dla dostawy kurierem Poczty Polskiej oraz odbioru osobistego w placówce pocztowej. W przypadku wybrania innej metody dostawy, możesz zapłacić szybkim przelewem przez PayU albo kartą kredytową.

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów dostawy: dostawa kurierem Poczty Polskiej, dostawa do Paczkomatu Inpost, odbiór osobisty w placówce pocztowej lub odbiór osobisty w jednym z punktów Żabka lub Orlen

Czas dostawy zamówienia w przypadku dostępnych produktów wynosi 2-4 dni robocze.

Darmowa dostawa jest dostępna w czasie akcji promocyjnych z kodem rabatowym. O akcjach informujemy na stronie, w newsletterze i w aplikacji. W przypadku braku akcji w danym czasie, koszt dostawy zależy od wybranej metody dostawy.

Status zamówienia możesz zawsze sprawdzić w swoim koncie po zalogowaniu. O wysyłce zamówienia informujemy mailowo wszystkich kupujących, także w przypadku zakupów bez rejestracji. Wiadomość z informacją o wysłaniu paczki zawiera link do śledzenia przesyłki.

Tak. Inny adres dostawy możesz wskazać podczas składania zamówienia przez opcję 'dodaj nowy adres'.

Śledzenie przesyłki jest możliwe poprzez link, który dołączamy do maila z informacją o nadaniu paczki. Link do śledzenia przesyłki znajdziesz też w swoim koncie bonprix.

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki lub błędu w realizacji zamówienia, prosimy o złożenie reklamacji poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Informację o warunkach składania reklamacji znajdziesz tutaj: Zwroty i Reklamacje

Jeśli dostałaś/łeś tylko część zamówienia, najprawdopodobniej w momencie kompletowania wysyłki nie wszystkie produkty z Twojego zamówienia były dostępne. Informacje o przyczynie tej sytuacji znajdziesz w historii zamówień na swoim koncie oraz w dołączonym do paczki rachunku. Jeżeli planowana jest ich dostawa, wyślemy je do Ciebie, gdy tylko pojawią się w magazynie i powiadomimy Cię mailowo o wysyłce. W tym wypadku koszty przesyłki ponosisz tylko raz – dla pierwszej wysłanej paczki. . Jeżeli okazało się, że produkty są wyprzedane, zamówienie nie będzie dalej realizowane. W przypadku zamówień przedpłaconych, zwrot środków za wyprzedane produkty nastąpi taką samą metodą, jaką za nie zapłacono.

W przypadku niedostarczenia paczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj numer zamówienia i skontaktuj się z nami mailowo poczta@bonprix.pl lub telefonicznie: 42 649 49 49.

Nie wysyłamy paczek za granicę, ale prowadzimy sklep internetowy w wielu krajach. Sprawdź, czy działamy także w miejscu, gdzie chcesz odebrać paczkę.

Zwroty i Reklamacje

Wystarczy, że prześlesz nam zwracany produkt oraz dokument zwrotu. Adres do zwrotów to: bonprix Sp. z o.o., Magazyn Zwrotów, Lodowa 97, 93-232 Łódź. Dokument zwrotu możesz dołączyć do paczki, co może przyspieszyć jego przetwarzanie lub wysłać mailem na adres: poczta@bonprix.pl

Zapakowanie zwracanego produktu w oryginalne opakowania ułatwi nam identyfikację zwracanego produktu. Informację o zwrocie możesz nam dostarczyć w dowolnej formie, jeśli dołączysz ją do paczki zwrotnej (z numerem zamówienia, z którego pochodzi zwracany produkt) przyśpieszy to przetworzenie zwrotu. Dokładnie zabezpieczoną paczkę zwrotną odeślij na adres: bonprix Sp. z o.o., Magazyn Zwrotów, Lodowa 97, 93-232 Łódź

Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie do 100 dni od daty otrzymania przesyłki

Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt. Koszty przesyłki są zwracane wyłącznie w przypadku uznanych reklamacji

Otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie w momencie, gdy zlecimy zwrot środków za oddany towar. Nastąpi to w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez bonprix zwracanego towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot środków następuje w terminie 14 dni od momentu, gdy otrzymamy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy może być wstrzymany do momentu otrzymania przez nas zwracanej rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania.

Jeśli wybrałeś metodę płatności kartą lub przelewem - zwrot środków otrzymasz w takiej samej formie. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze - dołącz do paczki zwrotnej informację z numerem rachunku bankowego, na jaki ma zostać wykonany zwrot środków. Dla płatności przy odbiorze, możesz jako formę zwrotu wybrać również bon zakupowy. Gdy bon za zwrot pojawi się na Twoim koncie, kolejne złożone zamówienie zostanie pomniejszone o jego wartość. Bon za zwrócony artykuł jest bezterminowy.

Tak, możesz w jednej paczce zrobić zwrot z kilku zamówień. Jeśli do paczki dołączysz informację jakie produkty oraz z jakich zamówień zwracasz, ułatwisz nam przetworzenie zwrotu.

100 dni na zwrot zamówienia liczy się od momentu dostarczenia ostatniej rzeczy z tego zamówienia.

Wymiana towaru na inny produkt bądź rozmiar nie jest możliwa. Jeśli zakupione rzeczy Ci nie odpowiadają, ale chcesz otrzymać inny produkt, zrób zwrot i złóż nowe zamówienie.

Nie musisz korzystać z gotowego formularza zwrotu, wystarczy jeśli napiszesz na kartce jakie produkty zwracasz i podasz numer zamówienia.

Aby złożyć reklamację, odeślij produkt na adres: bonprix Sp. z o.o. Magazyn Zwrotów, Lodowa 97, 93-232 Łódź. Dołącz do paczki opis powodu reklamacji i dane umożliwiające identyfikację klienta (np. numer zamówienia lub numer klienta). Oświadczenie o reklamacji możesz także wysłać mailem lub złożyć je telefonicznie, ale dołączenie go do paczki może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.

Jeżeli reklamacja została złożona mailowo lub telefonicznie, wtedy tą samą drogą potwierdzimy jej rozpatrzenie. Jeżeli reklamacja została dołączona do dokumentu zwrotu i odesłana wraz z zamówieniem, nie potwierdzamy dodatkowo jej statusu. W przypadku jej uznania otrzymasz po prostu rozliczenie kosztów. Jeżeli masz pytania dotyczące statusu Twojej reklamacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: poczta@bonprix.pl lub telefonicznie: 42 649 49 49.

Klub bonprix

Klub bonprix to dodatkowe 10% rabatu na każde zamówienie złożone w czasie, gdy jesteś aktywnym Klubowiczem. Rabat łączy się z innymi promocjami i kodami rabatowymi. Ponadto, raz na pół roku możesz uzyskać do 100 zł bonu na zakupy w bonprix.

Do Klubu możesz dołączyć w trakcie składania zamówienia. Wystarczy wybrać odpowiedni status w formularzu. Jeśli składasz zamówienie telefonicznie, poinformuj konsultanta, że chcesz dołączyć do Klubu bonprix.

Klubowicze ponoszą opłatę 34,99 zł za każde 6 miesięcy bycia w Klubie. Opłata Klubowa uprawnia do 10% zniżki w każdym zamówieniu złożonym w tym czasie.

Możesz zrezygnować z Klubu w dowolnym momencie, wystarczy poinformować o tym mailowo lub telefonicznie nasze Biuro Obsługi Klienta.

Tabele rozmiarów

Wybierając rozmiar, sprawdź nasze Tabele rozmiarów, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje, jak się zmierzyć. Obejrzyj dokładnie zdjecia produktu, zwróć uwagę na jego fason i opis (np. produkty oversize mają luźniejszy krój) i sprawdź opinie innych klientów na temat produktu. Opinie często wskazują na jego dopasowanie.

Moje konto

Aby założyć konto w sklepie, zarejestruj się na stronie: https://www.bonprix.pl/moje-konto/register

Konto w sklepie daje łatwy dostęp do śledzenia statusu zamówienia, historii zamówień, kodów rabatowych i bonów. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują także dedykowane kody rabatowe, niedostępne dla innych.

Rejestracja w sklepie bonprix jest darmowa.

Podanie daty urodzenia nie jest konieczne, ale jeśli to zrobisz, będziemy mogli przygotować dla Ciebie urodzinowy prezent :)

Część danych osobowych możesz zmienić samodzielnie, logując się na swoim koncie klienta bonprix. Zmiana adresu będzie skuteczna dopiero dla zamówień złożonych po tej zmianie. Jeśli nie masz konta w sklepie online lub chcesz zmienić dane niedostępne do edycji w Twoim koncie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Nie, zmiana danych adresowych ma skutek dopiero od kolejnego zamówienia

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, skorzystaj z opcji przypomnienia.

Możesz zrobić zakupy bez rejestracji. Posiadanie konta w sklepie daje jednak dostęp do historii zamówień i śledzenia zmian statusu przesyłki, a zarejestrowani użytkownicy otrzymują dodatkowe kody rabatowe dostępne na koncie klienta.

Możesz usunąć konto w każdej chwili, wchodząc w ustawienia na swoim profilu w sklepie bonprix

Zamówienia

Zamówienie możesz złożyć w sklepie internetowym, telefonicznie pod numerem 42 649 49 49 lub korzystając z formularza zamówień dołączonego do katalogu papierowego.

Możesz zrobić zakupy bez rejestracji, posiadanie konta w sklepie daje jednak dostęp do historii zamówień i śledzenia zmian statusu przesyłki, a zarejestrowani użytkownicy dotrzymują dodatkowe kody rabatowe dostępne na koncie klienta.

Bonprix nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej, zamówienie można złożyć tylko w sklepie online lub telefonicznie.

Dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji, jeśli zostawisz je w koszyku na dłużej, mogą okazać się wyprzedane

W koszyku następuje dodatkowe sprawdzenie statusu dostępności, jeśli po dodaniu do koszyka produkt zmienia status na "niedostępny", nie można go już zamówić, nawet jeśli wyświetla się na stronie kategorii

Tak. Inny adres dostawy możesz wskazać podczas składania zamówienia przez opcję 'dodaj nowy adres'.

Możesz anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze skompletowane, w tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 42 649 49 49 lub mailowo: poczta@bonprix.pl. Jeśli zamówienie trafiło już do realizacji w magazynie anulowanie zamówienia nie będzie możliwe.

Nie można dokonać zmian w złożonym zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych przed potwierdzeniem zamówienia.

O zmianie statusu zamówienia informujemy mailowo. Jeśli masz konto w sklepie bonprix, zmiany statusów będą widoczne także w Twojej historii zamówień.

Historię zamówień znajdziesz na swoim koncie klienta bonprix. Jeśli zamówienie złożono bez rejestracji, historia zamówień nie jest dostępna, możesz jednak sprawdzić szczegóły zamówienia w otrzymanych wiadomościach email.

Nie można edytować złożonego zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji w magazynie, można je anulować i złożyć ponownie, zmieniając dane na poprawne. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: poczta@bonprix.pl lub telefonicznie pod numerem 42 649 49 49. Dane adresowe możesz zmienić w dowolnej chwili, wchodząc na swoje konto klienta bonprix. Zmiana na koncie nie skutkuje jednak zmianą dla uprzednio złożonych zamówień.

Jeżeli nie odbierzesz zamówienia w wyznaczonym terminie, zostanie ono do nas zwrócone.

Możesz złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem 42 649 49 49. Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach: poniedziałek - piątek: 7.00 - 20.00 oraz sobota: 8.00 - 19.00

W przypadku zamówień telefonicznych możliwa jest tylko płatność za pobraniem. Zapłacisz za przesyłkę, odbierając ją od Kuriera lub na Poczcie.

Różne kody rabatowe dostępne są dla różnych kanałów sprzedaży. W szczególności indywidualne kody przypisywane do konta w sklepie online, nie są dostępne dla zamówień telefonicznych. Jeśli chcesz skorzystać z kodu w zamówieniu telefonicznym, skonsultuj taką możliwość z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Kody rabatowe

Kody rabatowe pojawiają się w sklepie w czasie akcji promocyjnych, są widoczne na stronie sklepu oraz komunikowane klientom poprzez newsletter, na naszym fanpage oraz w powiadomieniach push w aplikacji. Nasi klienci otrzymują także dodatkowe, indywidualne kody rabatowe bezpośrednio na swoje konto. Mając konto wszystkie swoje rabaty znajdziesz w zakładce Kody rabatowe! Sprawdź jak możesz zdobyć kody rabatowe

Kody rabatowe mają różne terminy ważności. Informację o ważności kodu znajdziesz na stronach sklepu lub na swoim koncie w zakładce Kody rabatowe

W jednym zamówieniu możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego. Sprawdź jak zdobyć i korzystać z kodów rabatowych

Kody rabatowe widoczne na Twoim koncie klienta bonprix lub otrzymane mailowo można aktywować przez kliknięcie linku. Taka informacja zawsze jest podana obok kodu na Twoim koncie lub w mailu. Jeśli kod rabatowy nie jest aktywowany linkiem, należy wpisać go w odpowiednim polu w koszyku.

Możliwe są różne powody, najprawdopodobniej kod jest błędny, stracił ważność lub był już wykorzystany (w przypadku kodów jednorazowych). Jeśli w koszyku nie pojawia się informacja wyjaśniająca przyczynę błędu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Katalogi

Staramy się ograniczać ilość papierowych katalogów i nie przyjmujemy już zapisów na katalogi. Aktualne katalogi w wersji elektronicznej znajdziesz na naszej stronie: Katalog

Oferta sklepu internetowego i oferta z katalogu mogą się różnić. Jeżeli chcesz zamówić produkt z oferty katalogowej, możesz złożyć zamówienie telefonicznie, korzystając z formularza zamówień dołączanego do katalogu lub korzystając z formularza na tej stronie: Katalog

Możesz skorzystać z formularza zamówień dołączonego do katalogu lub złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem: 42 649 49 49.

Jeśli nie chcesz już otrzymywać katalogu, skontaktuj się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta mailowo: poczta@bonprix.pl lub telefonicznie: 42 649 49 49.

Bonprix Bloggers

Program #bonprixbloggers to forma współpracy z twórcami internetowymi skupionymi wokół tematyki modowej i lifestylowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie: #bonprixbloggers

Do programu #bonprixbloggers zapraszamy osoby, które tworzą treści internetowe o tematyce moda i lifestyle. Warunkiem koniecznym jest prowadzenie bloga, konta na Instagramie lub kanału na YouTube dłużej niż 6 miesięcy. Zgłoszenia są weryfikowane pod kątem jakości postów i zdjęć, zasięgów, wiarygodności profilu oraz zaangażowania w prowadzenie bloga i kont w social media.

Tak, jeśli prowadzisz konto na Instagramie o tematyce modowej i lifestyle możesz się zgłosić do programu #bonprixbloggers

Tak, jeśli prowadzisz kanał na You Tube o tematyce modowej i lifestyle możesz się zgłosić do programu #bonprixbloggers

Jako uczestnik programu dostajesz od nas bon na zakupy, który możesz zrealizować w sklepie bonprix.pl. Wybierasz ubrania i dodatki, które potem wykorzystujesz w stylizacjach, a następnie prezentujesz w swoich kanałach. Wybrane stylizacje pochodzące z Instagrama i prawidłowo otagowane, mogą się znaleźć dodatkowo na naszej stronie #bonprixitsme. Dokładne informacje na czym polega program znajdziesz tutaj: #bonprixbogglers

Regulamin programu #bonprixbloggers jest dostępny: tutaj

Produkty

Opis 'dostępny za 3-4 tygodnie' oznacza, że produkt nie jest aktualnie dostępny od ręki i na jego wysyłkę trzeba będzie poczekać. Możesz złożyć zamówienie na ten produkt, jednak wysyłka nastąpi wtedy, kiedy produkt pojawi się w magazynie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

W sytuacji, kiedy interesujący Cię produkt ma dostępną małą liczbę egzemplarzy, a cieszy się on dużym zainteresowaniem, status dostępności może zmienić się bardzo szybko. Dlatego zdarza się, że produkt na stronie jest dostępny, ale po dodaniu go do koszyka status ten się zmienia, a produkt okazuje się wyprzedany. W koszyku sprawdzamy dostępność produktu jeszcze raz i jest to najbardziej aktualna informacja. Należy też pamiętać, że dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.

Załóż konto i dodaj do Ulubionych produkt, który Cię interesuje. Z chwilą, kiedy cena produktu spadnie, dostaniesz od nas powiadomienie mailowe.

Opinie o produktach

Po zakupach dostaniesz od nas maila z prośbą o wystawienie opinii. Możesz też dodawać opinie po zalogowaniu do Mojego Konta w zakładce Opinie o produktach lub bezpośrednio na stronie produktu. Przed napisaniem opinii zapoznaj się z naszymi wytycznymi: tutaj

Tak, opinię do produktu możesz wystawić w każdej chwili. Jeśli chcesz dodać opinię do produktów, które zamówiłeś/łaś, zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Opinie do produktów. Opinię możesz też dodać bezpośrednio na stronie produktu. Przed jej dodaniem zapoznaj się z naszymi wytycznymi: tutaj

Opinie podlegają moderacji co oznacza, że od momentu dodania opinii do jej opublikowania może upłynąć kilka dni. Zastrzegamy sobie prawo do nieopublikowania opinii w niektórych sytuacjach. Sprawdź nasze wytyczne: tutaj

Newslettery i powiadomienia

Zapis na newsletter znajdziesz na niemal każdej stronie naszego serwisu (w dolnej części strony). Jeśli mimo to masz problem ze znalezieniem miejsca zapisu - odsyłamy Cię do strony, na której możesz się zapisać: tutaj

W naszych newsletterach powiadamiamy Cię o aktualnych promocjach, nowościach i zniżkach. Dostaniesz od nas wiadomość kilka razy w tygodniu.

W pierwszej kolejności sprawdź folder spam. Upewnij się też, że adres na jaki zapisałeś się na newsletter to adres skrzynki, którą sprawdzasz. Wiadomość może do Ciebie dotrzeć z opóźnieniem. Jeśli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: Kontakt 

Jeśli regularnie otwierasz nasze newslettery taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Spróbuj zapisać się ponownie. Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: Kontakt 

Z subskrypcji newslettera możesz wypisać się poprzez link, który zamieszczamy w każdym newsletterze. Możesz też zgłosić takie życzenie drogą mailową na adres: poczta@bonprix.pl

Możesz od nas dostawać różnego rodzaju powiadomienia. Wybierz to, które będzie dla Ciebie najwygodniejsze:
- zapisz się na newsletter: tutaj
- udostępnij powiadomienia web push w przeglądarce
Żeby to zrobić w przeglądarce Google: wejdź na stronę bonprix.pl i kliknij w kłódkę po lewej stronie adresu domeny - rozwiń okienko po prawej stronie Powiadomień/Notifications i wybierz Allow/Zezwól. Od tego momentu będziesz dostawać wieści o promocjach

Żeby to zrobić w przeglądarce Firefox: wejdź na stronę bonprix.pl i kliknij w ikonkę pola tekstowego po lewej stronie adresu domeny - rozwinie się okienko z pytaniem, czy zezwalać na wysyłanie powiadomień. Kliknij Odbieraj.

- pobierz aplikację mobilną: tutaj
- zezwól na powiadomienia push w aplikacji
Metoda może się różnić w zależności od modelu Twojego telefonu.
Na telefonach z Androidem wejdź w aplikację, następnie w Moje Konto, Serwis i w Ustawieniach zezwól na Powiadomienia
Na telefonach z iOS wejdź w Moje Konto, Serwis i w Ustawieniach włącz Powiadomienia.
- sms - wyraź zgodę na otrzymywanie smsów podczas składania zamówienia

Aby zrezygnować z otrzymywania smsów, należy zgłosić takie życzenie drogą mailową na adres: poczta@bonprix.pl

Może to zależeć od modelu Twojego telefonu.
Uruchom aplikację bonprix, wejdź w Moje Konto, następnie Serwis i w Ustawieniach wstrzymaj otrzymywanie Powiadomień push

Aby nie otrzymywać powiadomień web push w przeglądarce, usuń stronę bonprix.pl spośród tych, dla których udzieliłeś zgody na otrzymywanie notyfikacji w ustawieniach przeglądarki. Metoda ta może wyglądać inaczej w przypadku różnych przeglądarek. Zgody na web push znajdują się w Ustawieniach prywatności Twojej przeglądarki. Możesz też kliknąć w ikonkę kłódki po lewej stronie adresu domeny w pasku wyszukiwarki i dla Powiadomień/Notifications wybrać: Nie pozwalaj/Block.

Kontakt

Z Biurem Obsługi Klienta możesz skontaktować się na trzy sposoby: 

Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
poniedziałek - piątek: 7.00 - 20.00
sobota: 8.00 - 19.00

Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach: poniedziałek - piątek: 7.00 - 20.00 oraz sobota: 8.00 - 19.00. Prosimy o wyrozumiałość w okresach wzmożonych zakupów, np. w okresie świątecznym, kiedy zapytań może być więcej.

Polityka Prywatności

Pliki cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze, tablecie lub w telefonie podczas odwiedzin na danej stronie. Są one powszechnie wykorzystywane. Korzystamy z cookies, aby śledzić zawartość Twojego koszyka, wyświetlać ostatnio oglądane produkty oraz przekazywać rekomendacje. Dzięki plikom cookies możemy dostosowywać naszą stronę internetową do Twoich wymagań oraz ułatwiać przeglądanie. Więcej przeczytasz w naszej Polityce cookie

Administratorem danych jest bonprix Sp. z o.o. Zachowujemy dane kontaktowe oraz inne dane osobowe, które są podawane podczas składania zamówienia. W naszym sklepie online możesz założyć konto klienta (zabezpieczone hasłem) z dostępem do wszystkich zapisanych danych. Możesz również zmieniać, poprawiać lub usuwać dane oraz nimi zarządzać. Twoje dane przekazujemy współpracującym z nami kontrahentom w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia m.in. w do transportu, do realizacji płatności - więcej na ten temat możesz przeczytać w naszejPolityce Prywatności

  • Mozilla Firefox (najnowsza wersja)
  • Opera (najnowsza wersja)
  • Google Chrome (najnowsza wersja)
  • Safari (na MacOS-ie)
  • IE w wersjach 9, 10, 11 oraz Edge

Centrum pomocy

 
Napisz do nas

Skontaktuj się z nami mailowo, by omówić Twoją prośbę. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania:
od poniedziałku do piątku: 7.00 - 20.00, oraz w soboty: 8.00 - 19.00
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania:
od poniedziałku do piątku: 7.00 - 19.00, oraz w soboty: 8.00 - 19.00

Centrum pomocy

 
Napisz do nas

Skontaktuj się z nami mailowo, by omówić Twoją prośbę. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania:
od poniedziałku do piątku: 7.00 - 20.00, oraz w soboty: 8.00 - 19.00
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania:
od poniedziałku do piątku: 7.00 - 19.00, oraz w soboty: 8.00 - 19.00