T-shirt z materiału w optyce denimu

10% rabatu i dostawa 0 zł! Tylko do 06.10.2022! Kod akcji: 3610

10% rabatu i dostawa 0 zł! Tylko do 06.10.2022! Kod akcji: 3610

  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
T-shirt z materiału w optyce denimu • niebiesko-biało-szary • sklep bonprix
  • -58%

T-shirt z materiału w optyce denimu

24,99 zł 59,99 zł

niebiesko-biało-szary

Dł. w rozm. 36/38 ok. 64 cm.

  • Materiał Przód: 100% poliester; Tył: 65% poliester, 35% wiskoza
  • Kolor niebiesko-biało-szary
  • Numer artykułu 95690581
  • Długość 64 cm (w rozm. 36/38)
  • Dekolt Okrągły dekolt, typowy
  • Długość rękawów Krótki rękaw
  • Fason Wąski krój
  • Marka RAINBOW

płatność online (PayU):

  • Kurier poczty Polskiej: 9,99 zł
  • Placówka Pocztowa: 9,99 zł
  • Punkty: Żabka: 9,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 9,99 zł

karta płatnicza:

  • Kurier poczty Polskiej: 9,99 zł
  • Placówka Pocztowa: 9,99 zł
  • Punkty: Żabka: 9,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7: 9,99 zł

przy odbiorze:

  • Kurier poczty Polskiej: 13,50 zł
  • Placówka Pocztowa: 13,50 zł
  • Punkty: Żabka: niedostępne
  • InPost Paczkomaty 24/7: niedostępne

 Dostawa 2-4 dni

 100 dni na zwrot

Opinie klientów

Filtruj opinie:
ANETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
bluzeczka świetna, moja nastolatka super zadowolona! rozmiarok, zgodny
2022-09-26
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
ładny t -shirt
2022-09-24
ELŻBIETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bluzka zgodna z opisem. Polecam.
2022-09-23
LUCYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Wzięłam rozmiar większy od noszonego. Niestety za duży. Bluzka fajna. Polecam.
2022-09-18
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Super bluzeczka
2022-09-14
MARZENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
idealna na lato
2022-09-12
BARBARA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Kapitalna! Bardzo ciekawy wzór. A kształt "kamizelki" zdecydowanie optycznie wyszczupla.
2022-09-12
MAGDALENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Przyjemny materiał, rozmiar idealny a kolory jak na zdjęciu
2022-09-10
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Extra bluzka , będzie moja ulubioną.
2022-09-08
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Lekki podkoszulek. wzięłam rozmiar jaki noszę a nie z tabeli. Jest w sam raz.
2022-09-07
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Koszulka słaba jakościowo, odsyłam.
2022-09-04
KRYSTYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
świetna, idealna do dżinsów czy leginsów, jestem b.zadowolona, polecam :)
2022-08-30
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Materiał nie rozciągliwy, rozmiar za mały.
2022-08-27
IWONA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 36 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Sportowy styl polecam
2022-08-22
ZOFIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bluzeczka super wyszczupla
2022-08-20
MAGDALENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (za mały), kolor: niebiesko-biało-szary
Sztuczny materiał, potliwy. Rozmiar za mały. Nie polecam. Odsyłam
2022-08-04
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bluzeczka ladniejsza na zdjeciu bo w rzeczywistosci bladsza i bardzo cienka. Ogolnie ok ale dla mnie za dluga przy wzroscie 160 rozm 44/46 siega za posladki a skrocic sie nie da bo jest rysunek kamizelki. Odsylam. Rozmiar zamawia. Jak sie nosi chodzi o szerokosc ja sugerujac sie opiniami tak wzielam na 108/97 idealna rozm 44/46 tylko dla mnie za dluga.
2022-07-27
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Dłuższa, luźna, lekka domieszka sztuczności, ale ogólne wrażenie ok
2022-06-24
MARZENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bardzo fajna, delikatna bluzeczka. Polecam.
2022-06-22
MARZENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Materiał sztuczny nie przyjemny
2022-06-10
MARIOLA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Super, mam już 2 takie i bardzo mi przypadły do gustu.
2022-05-20
MONIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Super wygląda
2022-05-11
AGNIESZKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Udany zakup
2022-05-07
MAŁGORZATA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Ładna , ale musiałam odesłać i zamówić 44/46 , ponieważ nie lubię bluzeczek przy ciele { w bonprix noszę 40/42 } . Jeżeli nosząc 40/42 nie lubimy opiętych bluzek , proponuję zamówić tę bluzkę o rozmiar większą.
2022-05-05
MIROSŁAWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Fajna bluzeczka rozmiar ok polecam
2022-05-04
GRAŻYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Wszystko zgodne z opisem, kolor i wzór bardzo ładne, mnie się podoba, rozmiar też idealny . Moje wymiary to biust 110-89-109.
2022-04-29
MONIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
super lubie takie t-shirt ale ja dla mnie powinna i w styłu miec denim jeansu a ona jest na szaro
2022-04-26
ANNA
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bluzka żadna rewelacja. Za te pieniądze lepsze się kupi w każdym sklepie. Bluzki nie polecam i odradzam zakup.
2022-04-23
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Super, rozmiar trafiony
2022-04-16
JOLANTA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Niepowtarzalny wzór . Podoba mi się.
2022-04-15
KATARZYNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Dobra jest
2022-04-14
MARZENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 36 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Fajny fantazyjny wzór, dobrze się nosi, rozmiar idealny.
2022-04-13
KORNELIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Piątka za bluzkę
2022-04-12
MONIKA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Koszulka świetna polecam
2022-04-12
EWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bardzo ładna. Noszę 40/42 i ten rozmiar pasuje. Czyli nie brać niżej rozmiaru jak zawsze, tylko ten sam rozmiar jaki się nosi.
2022-04-11
ŻANETA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bluzka super nie mniej jednak na zdjęciu wygląda na dłuższą
2022-04-11
TERESA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 36 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Super bluzeczka polecam......
2022-04-10
MARIOLA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Super efekt 3D, dobry rozmiar,polecam.
2022-04-05
MIROSŁAWA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 36 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Jestem bardzo zadowolona z zakupu ,t -shirt zgodny z rozmiarem
2022-03-30
KARYN
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Fajny wzór
2022-03-28
MARZENA
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
owszem fajna z przodu, szkoda, ze tyłu nie ma katany jeansowej i podkoszulka wystającego, chcę zamówić
2022-03-16
MAGDALENA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
bardzo fajna, polecam
2022-03-08
TERESA
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Śliczna
2021-04-15
ANETA
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Bardzo fajna, ładnie leży rozmiar 40 dobry, taki jaki noszę
2021-04-09
MARIA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 44 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
bardzo fajny shirt inny niż wszystkie. Rozmiar w porządku
2021-03-27
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 36 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
Piękna bluzeczka. Material bardzo przyjemny. Zwraca uwagę to napewno. Polecam. Rozmiar tez ok.
2021-03-22
BOGUMIŁA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 48 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
bluzeczka ciekawa.
2021-03-22
ANNA
Zweryfikowany zakup
rozmiar: 40 (odpowiedni), kolor: niebiesko-biało-szary
bardzo ladna polecam
2021-03-18

Tagi produktu